Звіт про завершення дослідно - експериментальної роботи за темою «Організаційно-педагогічні умови батьківсько-вчительського партнерства у формуванні соціокультурного простору сучасної школи»

Звіт про завершення дослідно - експериментальної роботи за темою  «Організаційно-педагогічні умови батьківсько-вчительського партнерства  у формуванні соціокультурного простору сучасної школи»
          Протягом п'яти  років колектив школи брав участь у дослідно-експериментальній роботі «Організаційно-педагогічні умови батьківсько-вчительського партнерства у формуванні соціокультурного простору сучасної школи» (наказ Міністерства освіти і науки України № 1073 від 12.10.2015  «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі спеціалізованої школи № 85 з поглибленим вивченням англійської мови м. Києва»).
         У травні 2020 року педагогічний колектив представив звіт про завершення експериментальної роботи комісії з питань інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи з проблем виховання, розвитку дітей та учнівської молоді у загальноосвітніх навчальних закладах Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і на уки України.
            Аналіз динаміки змін у соціокультурному просторі школи та проведення оцінки ступеня батьківсько-вчительського партнерства у системі виховної роботи школи, здійснення науково-практичного аналізу та визначення рівня ефективності запровадження програми родинного виховання в освітній процес закладу освіти показав, що формування соціокультурного простору сучасної школи залежить від організаційно-педагогічних умов батьківсько-вчительського партнерства та їх взаємозв’язку у виконанні спільних функцій у розвитку особистості дитини.
        Очікувані результати експериментальної роботи  підтвердили вирішення основних завдань педагогічного експерименту.
І додаємо сам звіт. 
З повагою,
Голова АКШК,
директор Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови №85 м. Києва Тетяна Федунова