Майбутнім першокласникам

Наказ про конкурсний прийом до школи

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ГОЛОСІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ

В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ № 85

МІСТА КИЄВА

 

Н А К А З

“20” січня 2017 року                                                                 № 22

Про організацію конкурсного прийому дітей до школи

в 2016-2017 навчальному році

            На виконання Закону України «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 р. № 778, Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), затвердженої наказом Міністерства освіти і науки від 19.06.2003 № 389, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 04.07.2003 за № 547/7868, згідно зі Статутом школи, на виконання рішення педради школи № 1/1 від 10.01.2017, з метою забезпечення права на освіту та належної організації і проведення прийому дітей до школи:

Умови прийому до школи

УМОВИ ВСТУПУ ДО 1-ГО КЛАСУ

(витяг з правил конкурсного приймання  до спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 85 міста Києва)

І. Загальні положення

 1.1.     Правила конкурсного приймання до комунального закладу освіти спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 85 міста Києва (далі – Школи) розроблені на підставі Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 19.06.2003 № 389, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 04.07.2003 за №547/7868, Статуту Школи, Положення про спеціалізовану школу.

 1.2.     Приймання учнів до Школи здійснюється на конкурсній основі.

 1.3.     У конкурсному відборі можуть брати участь діти незалежно від місця проживання.

 1.4.     Конкурсні випробування здійснюються на безоплатній основі.

Поради батькам першокласників

 
1. Не перевантажуйте новою інформацією.
За час, що залишився, ніяких «хвостів» не підтягнете. А якщо насідати на дитину із читанням і рахуванням, можна викликати в неї негативні емоції із приводу школи. Звичайно, почитати трошки, розв’язати нескладні приклади можна, але все це повинне відбуватися в ігровій, непримусовій формі. Крім того, дошкільнятам важливо по кілька разів читати ті самі книжки. Вони, впізнаючи «матеріал», намагаються підказати оповідачеві, що буде далі, поправляють, якщо він припустився неточності. Це виробляє в них активність, і тоді їм буде абсолютно нескладно вже на першому уроці висловити свою «дорослу думку».
 

Діагностика готовності дитини до школи

Діагностика функціональної готовності дитини до школи

  1. Мотиваційна. Домінування мотиву навчання.

     Бесіда спрямована на визначення «внутрішньої позиції школяра». Вона містить запитання, що непрямим чином допомагають визначити наявність пізнавальної і навчальної мотивації у дитини, а також культурний рівень середовища, в якому вона росте.

  1. Емоційно-вольова. Розвиток довільної регуляції діяльності.

     Уміння уважно слухати і точно виконувати найпростіші вказівки дорослого, самостійно діяти за завданням дорослого, правильно відтворювати на аркуші паперу малюнок – наприклад, крапки, розташовані в певному порядку (скопіювати зразок).

  1. Визначення розвитку дрібних рухів.

     Дитині пропонується за допомогою олівця провести лінію по доріжці не торкаючись її країв і не відриваючи олівця від паперу.

Діагностика сприйняття іноземних мов